More

    Η Tesla αποκαλύπτει νέα σχεδίαση μπαταρίας που θα μπορούσε να διαρκέσει 100 χρόνια

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Οι ερευνητές της Tesla αποκάλυψαν ένα σχέδιο για μια νέα μπαταρία ηλεκτρικού οχήματος που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και 100 χρόνια πριν χρειαστεί να αντικατασταθεί.

    Το τμήμα Tesla Advanced Battery Research, το οποίο ιδρύθηκε το 2016, συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο Dalhousie στον Καναδά για να καταλήξει σε μια μπαταρία με βάση το νικέλιο που προσφέρει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σύγκριση με τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται σήμερα σε ηλεκτρικά οχήματα.

    Η Tesla κατασκευάζει και χρησιμοποιεί αυτήν τη στιγμή έναν τύπο μπαταρίας ιόντων λιθίου που ονομάζεται φωσφορικός σίδηρος λιθίου (LFP), ο οποίος προσφέρει υψηλή ενεργειακή πυκνότητα που επιτρέπει μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των φορτίσεων.

    Η εναλλακτική λύση με βάση το νικέλιο που περιγράφεται από τους ερευνητές είναι θεωρητικά ικανή να ξεπεράσει τους περιορισμούς της ενεργειακής πυκνότητας και αντοχής αυτού του τύπου μπαταρίας, ενώ προσφέρει έναν εξαιρετικά βελτιωμένο κύκλο ζωής.

    Μια εργασία που περιγράφει λεπτομερώς την έρευνα, με τίτλο “Li[Ni0.5Mn0.3Co0.2]O2 ως εναλλακτική λύση στο LiFePO4 για κυψέλες ιόντων λιθίου χαμηλής τάσης και μεγάλης διάρκειας ζωής”, δημοσιεύτηκε στο Journal of the Electrochemical Society.

    Η αποστολή για την κατασκευή μιας μπαταρίας εξαιρετικά μεγάλης διάρκειας θα μπορούσε τελικά να μειώσει το κόστος κατασκευής και το αποτύπωμα της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων.

    Οι μπαταρίες στα τρέχοντα μοντέλα της Tesla εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν περίπου 200.000 μίλια, ή 20+ χρόνια, προτού η χωρητικότητα φόρτισης αρχίσει να μειώνεται κατά περισσότερο από 20%.
    Κατασκευάζοντας μια μπαταρία που μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από τη διάρκεια ζωής του ίδιου του αυτοκινήτου, σημαίνει ότι η μπαταρία θα μπορούσε να επαναχρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα, ίσως και πολλές φορές.

    Η εργασία αναφέρει:

    Εξαιρετική διάρκεια ζωής σε υψηλές θερμοκρασίες αποδεικνύεται με ηλεκτρολύτες που περιέχουν άλας δις(φθοροσουλονυλ)μιδίου λιθίου (LiFSl), πολύ περισσότερο από εκείνους που παρέχονται από τους συμβατικούς ηλεκτρολύτες LiPF6.

    «Οι κυψέλες NMC, ιδιαίτερα εκείνες που είναι ισορροπημένες και φορτισμένες στα 3,8 V, παρουσιάζουν καλύτερη απόδοση, μικρότερη εξασθένιση χωρητικότητας και υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις κυψέλες LFP και προβλέπεται να αποδίδουν διάρκεια ζωής που πλησιάζει τον έναν αιώνα».

    Αν και αυτό βελτιώνει τη βιωσιμότητα και μειώνει τα ερωτήματα σχετικά με την προμήθεια κοβαλτίου, πρόσφερε επίσης μια εικόνα για την κατεύθυνση της ανάπτυξης μπαταριών που ακολουθούν τώρα οι ερευνητές της Tesla.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα