More

    Όμιλος Volvo, Daimler Truck and Όμιλος TRATON: Προς Ίδρυση Κοινοπραξίας

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Όμιλος Volvo, Daimler Truck and Όμιλος TRATON: Προς Ίδρυση Κοινοπραξίας για Ένα Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Φόρτισης Επαγγελματικών Βαρέων Οχημάτων

    Οι τρεις κορυφαίοι κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων, δηλαδή ο Όμιλος Volvo, η Daimler Truck και ο Όμιλος TRATON (Scania, MAN, Volkswagen Caminoes e Onibus, Navistar & RIO) υπέγραψαν μια μη δεσμευτική συμφωνία για την εγκατάσταση και τη λειτουργία ενός δημόσιου δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης για ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά και ηλεκτρικά λεωφορεία μεγάλων αποστάσεων με μπαταρίες για όλη την Ευρώπη.

    Ο κοινός στόχος είναι να ξεκινήσει και να επιταχυνθεί η δημιουργία υποδομών φόρτισης για να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη των πελατών και να υποστηριχθεί ο μετασχηματισμός της ΕΕ για μεταφορές ουδέτερες ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

    Η μη δεσμευτική συμφωνία

    Η συμφωνία θέτει τα θεμέλια της μελλοντικής κοινοπραξίας που θα ανήκει εξίσου και στα τρία μέρη, και σχεδιάζεται να ξεκινήσει η λειτουργία της το 2022. Οι συνεργάτες σκοπεύουν να επενδύσουν συνολικά 500 εκατομμύρια ευρώ για την εγκατάσταση και τη λειτουργία τουλάχιστον 1.700 πράσινων σημείων φόρτισης υψηλής απόδοσης σε τοποθεσίες κοντά σε αυτοκινητόδρομους, καθώς και σε εγκαταστάσεις εταιριών logistics και σε άλλους προορισμούς, εντός πέντε ετών από την ίδρυση της κοινοπραξίας.

    Ο αριθμός των σημείων φόρτισης προορίζεται με την πάροδο του χρόνου να αυξηθεί σημαντικά αναζητώντας επιπλέον συνεργάτες καθώς και δημόσια χρηματοδότηση. Η μελλοντική κοινοπραξία θα λειτουργεί με τη δική της εταιρική ταυτότητα και θα εδρεύει στο Άμστερνταμ της Ολλανδία.

    Η μελλοντική κοινοπραξία θα λειτουργήσει ως καταλύτης και παράγοντας για την υλοποίηση της Πράσινης Συμφωνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για εμπορευματικές μεταφορές ουδέτερες ως προς τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα το 2050 – παρέχοντας τις απαραίτητες υποδομές αλλά και στόχευση στην πράσινη ενέργεια στα σημεία φόρτισης.

    Ποιες ανάγκες θα καλυφτούν;

    Η κοινή δράση του Ομίλου Volvo, της Daimler Truck και του Ομίλου TRATON αντιμετωπίζει την επείγουσα ανάγκη ενός δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης για να υποστηρίζει τους χρήστες των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων κατά τη μετάβασή τους σε λύσεις μεταφορών που θα ουδέτερες ως προς το CO2. Οι υποδομές φόρτισης υψηλής απόδοσης που θα επιτρέπουν τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για σημαντικές και γρήγορες μειώσεις των εκπομπών του CO2.

    Μια πρόσφατη μελέτη για τον κλάδο των μεταφορών από την ACEA ζητά έως και 15.000 σημεία φόρτισης υψηλής απόδοσης σε δημόσια χρήση και σε προορισμούς το αργότερο το 2025 και έως και 50.000 σημεία φόρτισης υψηλής απόδοσης το αργότερο έως το 2030.

    Κάλεσμα προς όλους

    Επομένως, η υπό ίδρυση κοινοπραξία αποτελεί ένα κάλεσμα για δράση προς όλους τους άλλους παράγοντες της βιομηχανίας, καθώς και προς τις κυβερνήσεις και τις ρυθμιστικές αρχές, να συνεργαστούν για μια ταχεία επέκταση του απαραίτητου δικτύου φόρτισης ώστε να είναι δυνατή η επίτευξη των κλιματικών στόχων. Ως σαφές μήνυμα προς όλους τους ενδιαφερόμενους, το δίκτυο φόρτισης των τριών μεγάλων κατασκευαστών επαγγελματικών οχημάτων θα είναι ανοιχτό και προσιτό σε όλα τα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη, ανεξάρτητα από το εμπορικό σήμα τους.

    Προσέγγιση με στόχευση στις ανάγκες των πελατών

    Εστιάζοντας στις ανάγκες των πελατών, θα ληφθούν υπόψη διαφορετικές εφαρμογές. Οι φορείς εκμετάλλευσης στόλων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες θα μπορούν να αξιοποιήσουν τόσο την ταχεία φόρτιση, προσαρμοσμένη στην υποχρεωτική περίοδο ανάπαυσης των 45 λεπτών που ισχύει στην Ευρώπη, εστιάζοντας στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, που αποτελούν την υψηλότερη προτεραιότητα της μελλοντικής κοινοπραξίας, αλλά και στη φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας.

    Συνεργάτες στην κοινοπραξία, αλλά ανταγωνιστές σε όλα τα άλλα

    Ο Όμιλος Volvo, η Daimler Truck και ο Όμιλος TRATON θα έχουν ίσα μερίδια στην μελλοντική κοινοπραξία, αλλά θα συνεχίσουν να είναι ανταγωνιστές σε όλους τους άλλους τομείς. Η δημιουργία της κοινοπραξίας υπόκειται σε κανονιστικές και άλλες εγκρίσεις. Η υπογραφή της συμφωνίας για την ίδρυση και λειτουργία της κοινοπραξίας αναμένεται έως το τέλος του 2021.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα