More

    Παγκόσμια πρεμιέρα: Η Schaeffler εξηλεκτρίζει οχήματα δημοτικής χρήσης

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Τα ηλεκτρικά μοτέρ στην πλήμνη τροχού μπαίνουν στην παραγωγή. Η Schaeffler εξηλεκτρίζει οχήματα δημοτικής χρήσης με ηλεκτρικούς μηχανισμούς κίνησης στους τροχούς

    • Η Schaeffler προμηθεύει τους πρώτους πελάτες με πλήρως ηλεκτρικά μοτέρ στην πλήμνη τροχού
    • Οι ηλεκτρικοί μηχανισμοί κίνησης στους τροχούς κάνουν τα οχήματα οδικού καθαρισμού, τα κόμπακτ επαγγελματικά και τα εκχιονιστικά πιο αθόρυβα, πιο ευέλικτα και τοπικά με μηδενικούς ρύπους
    • Η νέα τεχνολογία μετάδοσης κίνησης επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων δημοτικής χρήσης και επιτρέπει νέες αρχιτεκτονικές οχημάτων

    Με τον εξηλεκτρισμό αναδεικνύονται πολλαπλά οφέλη. Τουλάχιστον τρεις κατασκευαστές των κόμπακτ οχημάτων δημοτικής χρήσης σκοπεύουν να ενσωματώσουν τους προσεχείς μήνες τα υψηλής απόδοσης ηλεκτρικά μοτέρ πλήμνης τροχού, κατασκευασμένα από τη Schaeffler, στις γραμμές παραγωγής τους. Τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα οδικού καθαρισμού, επαγγελματικά και εκχιονιστικά θα λειτουργούν με μηδενικές τοπικές εκπομπές CO2, συμβάλλοντας στη βελτίωση του περιβάλλοντος στις αστικές περιοχές. “Η Schaeffler επανεφευρίσκει τα συστήματα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιούνται σε μικρά, ελαφρά ηλεκτρικά οχήματα δημόσιας χρήσης στα αστικά κέντρα μας”, λέει ο Matthias Zink, CEO Automotive Technologies στην Schaeffler. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των νέων μοτέρ στη πλήμνη τροχού είναι ότι όλα τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την πρόωση και την πέδηση ενσωματώνονται απευθείας στη ζάντα αντί να τοποθετηθούν κεντρικά ή να στερεωθούν στους κινητήριους άξονες. Αυτή η αρχιτεκτονική εξοικονομεί χώρο και κάνει τα οχήματα πιο ευέλικτα και ευκίνητα στην κυκλοφορία εντός πόλης. Τα οχήματα δημόσιας χρήσης που κινούνται μέσω αυτών των πλήρως ηλεκτρικών μοτέρ λειτουργούν εξαιρετικά αθόρυβα, συμβάλλοντας αποτελεσματικά στη μείωση της ηχορύπανσης στους πεζόδρομους και στους δρόμους της πόλης. Μπορούν επίσης να λειτουργούν για περισσότερες ώρες σε κατοικημένες περιοχές επειδή οι κάτοικοι ενοχλούνται πολύ λιγότερο.

    Μία από τις πρώτες εταιρείες που κυκλοφόρησε στην αγορά αυτόν τον χρόνο ένα πολυλειτουργικό όχημα που διαθέτει τεχνολογία ηλεκτρικού μοτέρ πλήμνης τροχού της Schaeffler είναι η Jungo. Η Jungo και η Schaeffler συνεργάστηκαν για να προσαρμόσουν την τεχνολογία μετάδοσης κίνησης σε συγκεκριμένες καθημερινές απαιτήσεις του επαγγελματικού καθαρισμού δρόμων. “Τα ηλεκτρικά μοτέρ στους τροχούς και η τεχνολογία πέδησης εξαλείφει την ανάγκη της συμβατικής συντήρησης αυξάνοντας σημαντικά την απόδοση των οχημάτων μας, την αναλογία ισχύος προς βάρος, την ασφάλεια και την αξιοπιστία πέδησης», λέει ο ιδρυτής της Jungo και CEO Nicolas Jungo.

    Αποδοτική λύση για μία μεγάλη γκάμα εφαρμογών εντός πόλης και κινητικότητας

    Τα μοτέρ στη πλήμνη τροχού της Schaeffler προσφέρουν μία μεγάλη γκάμα εφαρμογών σε κινητά μηχανήματα εντός πόλης, που περιλαμβάνουν τον οδικό καθαρισμό συμπεριλαμβανομένων των εκχιονιστικών μηχανημάτων και τη συλλογή απορριμμάτων. “Σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων, όπως και σε άλλες, το ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής: ποιος είναι ο πιο γρήγορος και αποδοτικός τρόπος για τη μείωση των εκπομπών CO2; και η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι ο εξηλεκτρισμός», λέει ο Δρ. Jochen Schröder, επικεφαλής του τμήματος E-Mobility στη Schaeffler. Αυτή η νέα τεχνολογία μετάδοσης κίνησης ανοίγει μια νέα και σταθερά αναπτυσσόμενη αγορά για τη Schaeffler. Στόχος της εταιρείας είναι να εφαρμοστούν τα μοτέρ στην πλήμνη τροχού σε ολοένα και περισσότερα οχήματα δημόσιας χρήσης και υπηρεσιακά οχήματα σε πόλεις, εργοστάσια, κέντρα logistics, λιμάνια, αεροδρόμια και μεγάλους χώρους στάθμευσης. Αυτοί οι τύποι οχημάτων θα κινούνται σε συγκεκριμένες διαδρομές ώστε να ανταποκρίνονται στην καθορισμένη αυτονομία και τους προβλεπόμενους χρόνους φόρτισης. Ένα ακόμα βασικό όφελος για τους χειριστές των οχημάτων είναι ότι τα μοτέρ στην πλήμνη τροχού έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής και χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης όσον αφορά στα ρουλεμάν τροχού και μειωτήρες στροφών.

    Τα πλήρως ηλεκτρικά μοτέρ στην πλήμνη τροχού της Schaeffler διαθέτουν μια μοναδική αρχιτεκτονική κατά την οποία το ηλεκτρικό μοτέρ (στάτορας και ρότορας), το κιβώτιο ταχυτήτων και το μηχανικό φρένο τριβής τοποθετούνται γύρω από το ρουλεμάν τροχού μέσα στη ζάντα. Αυτός ο σχεδιασμός εξοικονομεί χώρο στο όχημα για τη μπαταρία ή την αποθήκευση φορτίου. Στους κατασκευαστές οχημάτων προσφέρει επίσης μεγαλύτερη ελευθερία σχεδιασμού, επιτρέποντάς τους να αναπτύξουν μια μεγάλη γκάμα μορφών κινητικότητας και πλαισίων.

    “Τα πλήρως ενσωματωμένα ηλεκτρικά μοτέρ στην πλήμνη τροχού βελτιώνουν επίσης την ικανότητα ελιγμών του οχήματος γεγονός το οποίο αποτελεί βασική προϋπόθεση για την αυτόνομη οδήγηση”,

    λέει ο Jochen Schröder.

    Το μοτέρ στους τροχούς εξοικονομεί χώρο και βελτιώνει τη δυναμική οδήγησης

    Το μοτέρ στην πλήμνη τροχού συμπεριλαμβανομένου του κιβωτίου ταχυτήτων, είναι εξαιρετικά συμπαγές και μπορεί να τοποθετηθεί μέσα σε μια ζάντα 14 ιντσών. Ο αντιστροφέας (μετατροπέας AC-DC) δεν είναι ενσωματωμένος και μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε στο όχημα. Ένας μονός αντιστροφέας ελέγχει ένα ή δύο μοτέρ στη πλήμνη τροχού, ανάλογα με τη χρήση. Η έξοδος ισχύος του μοτέρ είναι κλιμακωτή ανάλογα με την εφαρμογή και κυμαίνεται μεταξύ 7 kW – 26 kW (ονομαστική) και έως 60 kW το μέγιστο για πολύ μικρό διάστημα. Η ροπή που παράγεται από το ηλεκτρικό μοτέρ μεταδίδεται απευθείας στον τροχό μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτή η απευθείας μετάδοση μειώνει τις απώλειες ενέργειας καθιστώντας το μηχανισμό κίνησης εξαιρετικά αποδοτικό. Ένα ακόμα βασικό όφελος είναι ότι η ροπή και η κατεύθυνση περιστροφής ελέγχονται ξεχωριστά για κάθε τροχό πράγμα που σημαίνει υψηλή ευελιξία κίνησης ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες οδοστρώματος ιδιαίτερα κατά τη χειμερινή περίοδο. Η Schaeffler αναπτύσσει αυτή τη στιγμή μοτέρ στη πλήμνη τροχού για εφαρμογές 48V και 400V και εξετάζει τη δυνατότητα για υψηλότερες τάσεις.

    Περισσότερες πληροφορίες

    Τεχνικό άρθρο για τα μοτέρ στη πλήμνη τροχού και λύσεις πλαισίου από τη Schaeffler

    Όλα τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την πρόωση και την πέδηση ενσωματώνονται απευθείας στη ζάντα αντί να τοποθετηθούν κεντρικά ή να στερεωθούν στους κινητήριους άξονες. Αυτή η αρχιτεκτονική εξοικονομεί χώρο και κάνει τα οχήματα πιο ευκίνητα και ευέλικτα στην κυκλοφορία εντός πόλης.
    Εικόνα: Schaeffler (Frank Eppler)

    Το μοτέρ στη πλήμνη τροχού της Schaeffler – διευρυμένη προβολή
    Εικόνα: Schaeffler (SevenM)

    Μία από τις πρώτες εταιρείες που κυκλοφόρησε στην αγορά αυτόν τον χρόνο ένα πολυλειτουργικό όχημα που διαθέτει τεχνολογία μετάδοσης κίνησης στη πλήμνη τροχού της Schaeffler είναι η Jungo. Η Jungo και η Schaeffler συνεργάστηκαν για να προσαρμόσουν την τεχνολογία μετάδοσης κίνησης σε συγκεκριμένες καθημερινές απαιτήσεις του επαγγελματικού καθαρισμού δρόμων.
    Εικόνα: Jungo

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα