More

    Η Geely βγάζει την υβριδική μεθανόλη στο κρύο

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η αυτοκινητοβιομηχανία Geely δοκιμάζει το υβριδικό της σεντάν μεθανόλης στην παγωμένη επαρχία Heilongjiang της βόρειας Κίνας σε συνθήκες κάτω των -40°C στην Αρκτική. Το υβριδικό μεθανόλης Emgrand βασίζεται στο σεντάν Emgrand τέταρτης γενιάς B-Segment Modular Architecture (BMA) της εταιρείας και είναι το πιο πρόσφατο έργο που απορρέει από την επί δεκαετίας επένδυσή της εταιρείας στην ανάπτυξη οχημάτων μεθανόλης.

    Η εταιρεία σημειώνει ότι τα οχήματα μεθανόλης προηγούμενης γενιάς αντιμετώπισαν δυσκολίες με εκκινήσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά με την προσθήκη της υβριδικής τεχνολογίας NordThor Power (προηγουμένως ονομαζόταν Leishen Power), σε συνδυασμό με τους τελευταίας γενιάς κινητήρες μεθανόλης, εξαλείφθηκαν προβλήματα με την απόδοση σε ακραία κρύο περιβάλλον.

    Το σεντάν διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα μεθανόλης 1,8 λίτρων με ισχύ 130 ίππων και 175 Nm ροπής μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα που παρέχει ισχύ 134 ίππων και 320 Nm, για συνδυαστικά 364 ίππους. Ο κινητήρας και το ηλεκτρικό μοτέρ συνδέονται με ένα 3-τάχυτο Dedicated Hybrid Transmission (DHT). Λειτουργώντας ως επέκταση αυτονομίας σε χαμηλότερες ταχύτητες και στέλνοντας μόνο δύναμη στους τροχούς σε υψηλές ταχύτητες, ο κινητήρας μεθανόλης μπορεί να λειτουργεί με μέγιστη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

    «Η καθαρή μεθανόλη από πράσινες και ανανεώσιμες πηγές είναι ο πιο ρεαλιστικός και αποτελεσματικός δρόμος για τη μείωση των εκπομπών και την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Τα πλεονεκτήματα του καυσίμου μεθανόλης δεν είναι θεωρητικά και έχουν αποδειχθεί εδώ και δεκαετίες σε εφαρμογές σε όλο τον κόσμο. Οι επιλογές καυσίμων μεθανόλης προσφέρουν στον κόσμο έναν δρόμο προς ένα πιο πράσινο και πιο βιώσιμο μέλλον».

    Eric Li, πρόεδρος του Geely Holding Group

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα