More

    Κινητήρας εσωτερικής καύσης που λειτουργεί με οποιοδήποτε καύσιμο

    Η Cummins αποκαλύπτει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα μπορούσε να λειτουργεί με οποιοδήποτε καύσιμο

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είχε τις μέρες του, αλλά το ταξίδι πρόκειται να τελειώσει καθώς η εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων ξημερώνει. Από τότε που έγινε ξεκάθαρο αυτό, η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να σώσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και οτιδήποτε τον συνοδεύει. Στην πιο πρόσφατη κίνηση, η Cummins ανακοίνωσε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που μπορεί βασικά να λειτουργεί με οποιοδήποτε καύσιμο.

    Παρά το προφανές, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν ακράδαντα ότι τα ηλεκτρικά οχήματα που λειτουργούν με μπαταρία δεν είναι η καλύτερη λύση για τη διάσωση του περιβάλλοντος. Έχουν εν μέρει δίκιο, αλλά ούτε η εναλλακτική είναι καλύτερη για να σώσει τη Γη. Παρόλα αυτά, οι μεγάλοι παραγωγοί κινητήρων εργάζονται σκληρά για να αναπτύξουν φραγμούς που μπορούν να διατηρήσουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σε λειτουργία ή τουλάχιστον να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Αυτό περιλαμβάνει καλύτερες αρχιτεκτονικές κινητήρων, αλλά και χρήση βιώσιμων καυσίμων.

    Η Cummins είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης και πρόσφατα ανακοίνωσε τα σχέδιά της να στραφεί στο υδρογόνο. Υπάρχουν προκλήσεις μπροστά, καθώς το υδρογόνο καίγεται διαφορετικά από άλλα καύσιμα. Γι’ αυτό η Cummins σχεδίασε έναν βελτιστοποιημένο θάλαμο καύσης για ανάμειξη καυσίμου, κίνηση φόρτισης και δημιουργία αναταράξεων στον κινητήρα.

    Εν τω μεταξύ, ο αμερικανός κατασκευαστής κινητήρων προχώρησε ακόμη περισσότερο και αποκάλυψε αυτό που αποκαλεί κινητήρα «αγνωστικό ως προς τα καύσιμα». Πρόκειται για μια πλατφόρμα κινητήρα που μπορεί να κάψει οποιοδήποτε καύσιμο, αν και όχι όλα ταυτόχρονα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι σχεδόν ο ίδιος ανεξάρτητα από το καύσιμο που χρησιμοποιεί, αλλά με μικρές προσαρμογές για κάθε τύπο καυσίμου. Αυτό εξοικονομεί χρόνο ανάπτυξης και χρήματα παραγωγής και επιτρέπει αυξημένη ευελιξία για τους πελάτες της Cummins.

    Ανεξάρτητα από το καύσιμο, αυτοί οι κινητήρες θα διαθέτουν την ίδια βάση κάτω από τη φλάντζα της κεφαλής. Αυτό που διαφέρει ανάλογα με το καύσιμο που χρησιμοποιείται, βρίσκεται πάνω από τη φλάντζα κεφαλής. Αυτό είναι απαραίτητο για βελτιστοποιημένη καύση και βελτιωμένη απόδοση, προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά κάθε καυσίμου. Η Cummins θα εφαρμόσει αυτή τη σχεδιαστική προσέγγιση στα θρυλικά χαρτοφυλάκια κινητήρων B, L και X-Series της εταιρείας, που θα είναι διαθέσιμα για ντίζελ, φυσικό αέριο και υδρογόνο.
    Ανάλογα με τον τύπο του καυσίμου, αυτοί οι κινητήρες θα είναι λίγο-πολύ καθαροί, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν εγγενή χαμηλή απόδοση. Και, φυσικά, οποιαδήποτε καύση αερίου θα απελευθερώσει επιβλαβή NOx και σωματίδια στην ατμόσφαιρα.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα