More

    Ιnverters SiC υψηλής απόδοσης & πυκνότητας λανσαρίστηκαν από την Equipmake

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Equipmake με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, μια εταιρεία ανάπτυξης εξαρτημάτων ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης υψηλής απόδοσης, λανσάρισε τον μετατροπέα HPI-800, μια μονάδα βασισμένη σε SiC, η οποία λέει ότι παρέχει κέρδη απόδοσης με τη δυνατότητα μείωσης του μεγέθους της μπαταρίας ενός EV κατά περίπου 10% ( για μία δεδομένη αυτονομία).

    Παραδοσιακά, τα EV χρησιμοποιούν inverters με διπολικά τρανζίστορ με μόνωση πύλης (IGBT), οι οποίοι αλλάζουν ρεύμα έως και 20 kHz. Το καρβίδιο του πυριτίου (SiC-Siliconcarbide) προσφέρει σημαντικές προόδους, προσφέροντας υψηλότερα επίπεδα ισχύος, χαμηλότερες απώλειες ισχύος και βελτιωμένη συνολική απόδοση. στην περίπτωση του μετατροπέα HPI-800, μπορεί να αλλάξει ρεύμα έως και 40 kHz.

    Μαζί με την παροχή κερδών σε ισχύ και απόδοση, οι inverters

    SiC είναι επίσης μικρότεροι και ελαφρύτεροι, επιτρέποντας στους μηχανικούς και τους σχεδιαστές να επωφεληθούν από τις αεροδυναμικές βελτιώσεις και τη συσκευασία, ενώ παράλληλα μειώνουν την ποσότητα ψύξης που μπορεί να απαιτεί ένα όχημα. Η ελαφριά κατασκευή τους μετατρέπει επίσης την αναλογία ισχύος προς βάρος, από 40 kW/kg για τη σύγχρονη τεχνολογία IGBT σε 100 kW/kg με SiC.

    Μέχρι στιγμής, οι invertersSiC δεν έχουν υιοθετηθεί στη μαζική αγορά λόγω της τιμής τους – αλλά η Equipmake πιστεύει ότι αυτό πρόκειται να αλλάξει. Ο IanFoley, MD της Equipmake, δήλωσε: «Το αρχικό κόστος ενός inverterSiC υπερκαλύπτεται από τα οφέλη της πρόσθετης απόδοσης. Σε ένα τυπικό sportssaloonEV υψηλής απόδοσης, οι σχετικές αποδόσεις μπορούν να μειώσουν το μέγεθος της μπαταρίας κατά τουλάχιστον 10% – ή περίπου 40-50 κιλά.

    «Ενώ μπορεί να είναι δύο φορές πιο ακριβές από τις εκδόσεις IGBT, μπορούν να μειώσουν το μέγεθος της μπαταρίας κατά ένα τόσο μεγάλο ποσό που η εξοικονόμηση κόστους περισσότερο από ό,τι πληρώνει για τον ίδιο τον inverter. Ταυτόχρονα, η αύξηση των επιδόσεων και της απόδοσης που μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία σε ένα EV θα ενισχύσει τη φυσική του απήχηση στους πελάτες.

    «Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι τα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) που είναι εξοπλισμένα με inverters καρβιδίου του πυριτίου προβλέπεται να ξεπεράσουν τις παραδοσιακές μονάδες IGBT έως το 2024 και έως το 2030, το 95% όλων των BEV θα χρησιμοποιούν καρβίδιο του πυριτίου. Έτσι, αυτή είναι η τέλεια στιγμή για την Equipmake να λανσάρει αυτή τη νέα τεχνολογία.”

    Το HPI-800 έχει μήκος 494 mm, πλάτος 287 mm και ύψος 94 mm, μάζα 12,7 kg και μέγιστη συνεχή ισχύ εξόδου έως και 400 KW, ανάλογα με τον κινητήρα με τον οποίο συνδυάζεται. Πληροί επίσης το λειτουργικό επίπεδο ασφάλειας ASIL-D.

    Πηγή: High power density and efficiency SiC inverters launched by Equipmake | Engine + Powertrain Technology International (enginetechnologyinternational.com)

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Προηγούμενο άρθροThe Hydrogen Stream
    Επόμενο άρθροCES 2022: Safe Inside της Valeo [Video]

    Σχετικά Άρθρα