More

    Ειδήσεις που ηλεκτρίζουν

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ένα διώροφο λεωφορείο με σύστημα πρόωσης κυψελών καυσίμου υδρογόνου

    Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Ricardo συνεργάστηκε με τη Stagecoach North East για να μετασκευάσει ένα διώροφο λεωφορείο ντίζελ με σύστημα πρόωσης κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η Ricardo επιδιώκει να προσφέρει τα μετασκευασμένα οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου περίπου στη μισή τιμή ενός νέου λεωφορείου. Ο στόχος της επόμενης φάσης του έργου είναι να εξασφαλίσει 50% επένδυση χρηματοδότησης συν τη δέσμευση των πελατών για μια αρχική παραγωγή 150 λεωφορείων που μπορούν να τεθούν σε λειτουργία από τα τέλη του 2024.

    “Hydrogen – Technology, Green HiPo”

    Δύο από τα πέντε συνολικά πρότζεκτ υδρογόνου που είχε η προτείνει η Ελλάδα για να εγκριθούν ως έργα κοινού ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος, παίρνουν το εισιτήριο για να χρηματοδοτηθούν με κοινοτικούς πόρους που αναμένεται να προσεγγίσουν συνολικά τα 800 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για δύο έργα από την θεματική ενότητα της τεχνολογίας που αποτελούν και το πρώτο κύμα των υποδομών που εντάσσονται στα έργα IPCEI (κοινού ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος) τα οποία θα υλοποιηθούν στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της απολιγνιτοποίησης. Το πρώτο εξ αυτών είναι το “Hydrogen – Technology, Green HiPo” της εταιρείας Advent με επικεφαλής τον Δρ Βασίλη Γρηγορίου, που πριν ένα χρόνο εισήγαγε τις μετοχές της στο χρηματιστήριο του Nasdaq και το δεύτερο αφορά το έργο “H2CAT TANKS” της B&T Composites με ιδρυτή και διευθύνων σύμβουλο τον κ. Βασίλη Τιριακίδη με έδρα την Φλώρινα.

    Μικρό Στιλάτο Ηλεκτρικό

    Από την Ιταλία έρχεται το μικρό στιλάτο ηλεκτρικό όχημα Biro που κατασκευάζει η εταιρεία Estrima, που εκτός της ασυναγώνιστης ευελιξίας του – που οφείλεται στο εντυπωσιακά μικρό μήκος των 1.740 mm – διαθέτει αποσπώμενη μπαταρία η οποία με-ταφέρεται εύκολα και φορτίζεται κατ’ οίκον. Το Biro, που έχει ισχύ 3,3 kW και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 60 km/h, είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις (Biro και Biro Big) και εισάγεται στη χώρα μας από κοινοπραξία που ίδρυσε η ελληνική εταιρία NextCom με την Estrima.

    Ε Taxi

    Το έργο eTaxi Austria για τη δοκιμή τεχνολογίας αυτοματοποιημένης φόρτισης για ηλεκτρικά ταξί απευθείας στις πιάτσες ταξί γίνεται συγκεκριμένο: Πριν από την έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας, έχει πλέον υλοποιηθεί μια τοποθεσία του έργου στην τοποθεσία Wien Energie στο εργοστάσιο πα-ραγωγής ενέργειας Simmering, προκειμένου να εφαρμοστούν διάφορες εφαρμογές σενάρια στην πράξη. Εκεί, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των εταιρει-ών Hyundai (Ioniq 5) και VW (ID.4) θα φορτίζονται αυτόματα με τη λύση Matrix Charging της Easelink.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα