More

    Η κινέζικη εταιρεία Faraday Future αποκαλύπτει μια νέα εξωτική “πλατφόρμα δοκιμών” για τη νέα γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων (Video)

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Πολλοί παρατήρησαν στην CES 2016 ότι το μπροστινό μέρος του νέου concept FFZero1 της Faraday Future, με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, αποτελεί την πιο καθαρή οπτική γωνία του αυτοκινήτου!

    Η εταιρεία Faraday Future, ο νέος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων εκ Κίνας που συγκρίνεται άμεσα με την Tesla Motors, στην CES 2016 στο Las Vegas, αποκάλυψε το πρώτο concept αυτοκίνητό της, που οι υπεύθυνοι της εταιρείας αποκάλεσαν “πλατφόρμα δοκιμών για τα μελλοντικά οχήματα στα οποία δουλεύουμε.”

    FF2

    Το FFZero1 όπως το αποκαλλούν, εξωτικά σχεδιασμένο με αμάξωμα από ανθρακονήματα – ένα “υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικό ονειρικό αυτοκίνητο,” όπως το παρουσίασαν στο κοινό — διαθέτει έναν ενδιαφέρον σχεδιασμό για τα στοιχεία της μπαταρίας και δυνατότητα να έχει έναν έως τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, αποδίδοντας ισχύ έως 1000 hp (746 kW) σε δύο ή τέσσερις τροχούς, ανάλογα με την διαμόρφωση. Υπό εξέταση είναι και το ενδεχόμενο χρήσης μιας μονάδας κίνησης εκτεταμένης αυτονομίας, με συνδυασμό ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης και ενός υβριδικού.

    Το αυτοκίνητο διαθέτει συνδεσιμότητα με τοπικά ασύρματα δίκτυα και τεχνολογίες διεπαφής μεταξύ οδηγού και αυτοκίνητου που περιλαμβάνουν ευρεία χρήση ελέγχου με κινήσεις των χεριών, επαυξημένης πραγματικότητας, και ενσωματωμένη προστασία της κεφαλής και του λαιμού στο κόκπιτ, το οποίο διαθέτει δύο καθίσματα “μηδενικής βαρύτητας” της NASA, όπως πρωτοποριακά χρησιμοποίησε η Nissan. Το όχημα είναι σχεδιασμένο για αυτόνομη λειτουργία, σημείωσαν οι υπεύθυνοι, παρά το γεγονός ότι το κόνσεπτ που παρουσιάστηκε διαθέτει συμβατικό τιμόνι και ηλεκτρική υποβοήθηση.

    FF5

    Το FFZero1 βασίζεται σε Αρχιτεκτονική Μεταβλητής Πλατφόρμας (VPA) κάτι που ο κος Nick Sampson, ο Γενικός Αντιπρόεδρος του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης και Μηχανικής της εταιρείας, δήλωσε ότι θα χρησιμοποιηθεί για ολόκληρη την γκάμα μοντέλων της Faraday. Στη συνέντευξη τύπου πρίν την παρουσίαση του FFZero1, ένα βίντεο περιείχε αναπραστάσεις μοντέλων SUV, σεντάν, για μαζικές μετακινήσεις και sport αυτοκινήτου.

    Η αρχιτεκτονική αυτή έχει σαν εμφανές χαρακτηριστικό ακριβώς ίδιο σύστημα μπροστινής και πίσω ανάρτησης, κάθε ένα αναρτημένο σε βάσεις μικρού βάρους. Ο κος Sampson, ο οποίος ηγείτο της ανάπτυξης του Tesla Model S προτού συνεργαστεί με την Faraday, δήλωσε ότι η σπονδυλωτή αυτή προσέγγιση δίνει τη δυνατότητα για “μεγαλύτερες και με περισσότερη προστασία” μπροστινές και πίσω ζώνες πρόσκρουσης.

    “Η VPA είναι το όνειρο κάθε σχεδιαστή,” σημείωσε ο κος Richard Kim, Υπεύθυνος Σχεδιασμού στην Faraday ο οποίος ηγείτο της ομάδας σχεδιασμού της BMW για τα i3 και i8.

    Η τεχνολογία της μπαταρίας αποτελείται από αρθρωτά στοιχεία συνδεδεμένα σε σειρά — “σαν μια γιρλάντα με χριστουγεννιάτικα φωτάκια,” δήλωσε ο κος Sampson. Με την προσθήκη ή αφαίρεση στοιχείων, και την χρήση ενός, δύο, τριών ή τεσσάρων μοτέρ κίνησης, οι σχεδιαστές της Faraday μπορούν να προσαρμόσουν την απόδοση και τα χαρακτηριστικά απόδοσης ενός οχήματος ταχύτερα από ότι επιτυγχάνεται με τις παραδοσιακές αρχιτεκτονικές μετάδοσης κίνησης, σημείωσε ο κος Sampson.

    FF3

    Με έτος ίδρυσης το 2014, η εταιρεία Faraday Future έχει περισσότερους από 500 εργαζόμενους σε διάφορες τοποθεσίες σε ένα εύρος νέων ηλεκτρικών οχημάτων. Στο τέλος του προηγούμενου έτους η εταιρεία επέλεξε μια περιοχή στο Βόρειο Las Vegas για την ανέγερση ενός νέου εργοστασίου κόστους 1 δις δολλαρίων, όπου θα κατασκευάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πολυτελείας το οποίο θα ανταγωνίζεται το Tesla Model S και το επικείμενο κύμα υψηλής τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων.

    FF4

    https://www.youtube.com/watch?v=VrcZRloeQ5Y

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα