More

    Audi Skysphere Concept [Video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ηλεκτρικά Supercars & Hypercars από την εβδομάδα αυτοκινήτου στο Monterey

    Η Audi και η Volkswagen, ήταν οι μεγαλύτεροι Ευρωπαίοι υποστηρικτές της πλήρους ηλεκτροκίνησης από τότε που έγινε οικονομικά βιώσιμη η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Στην πραγματικότητα, διέκοψαν το supercar R8 V10 υπέρ του νέου e-Tron GT του 2022, του πλήρως ηλεκτρικού αντικαταστάτη. Έχουν ήδη κυκλοφορήσει όλες τις ηλεκτρικές εκδόσεις των SUV της σειράς Q και φημολογείται ότι τα επόμενα αυτοκίνητα της σειράς Α και της σειράς S θα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό executive sedan μοντέλο S για να ανταγωνιστούν την Porsche Taycan.

    Skysphere 4
     
    Ωστόσο, αυτό δεν εμποδίζει τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Audi να σκέφτονται μπροστά στο μέλλον. Ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το επόμενο λογικό βήμα, η έρευνα και η ανάπτυξη συνεχίζονται σε όλο τον κόσμο την τελευταία δεκαετία για την αυτόνομη οδήγηση. Τα περισσότερα αυτοκίνητα αυτές τις μέρες που διαθέτουν αυτόνομο σύστημα οδήγησης, και είναι πολύ λίγα αυτά, έχουν αυτό που είναι γνωστό ως αυτονομία επιπέδου 3. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγήσει μόνο του, αλλά απαιτεί από έναν άνθρωπο να είναι παρών και να γνωρίζει τα χειριστήρια, ώστε να μπορεί να αναλάβει εάν το σύστημα αποτύχει να ανιχνεύσει κάτι ή υποδεικνύει ότι απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση.
     
    Το Skysphere Concept είναι αυτό που ελπίζει η Audi ότι θα είναι το πρώτο αυτόνομο αυτοκίνητο επιπέδου 4. Το επίπεδο 4 είναι όπου το αυτοκίνητο κυριολεκτικά θα οδηγήσει μόνο του και θα απαιτήσει ελάχιστη, αν υπάρχει, ανθρώπινη παρέμβαση. Από εδώ προέρχεται ολόκληρο το κομμάτι της «σφαίρας» του ονόματος της Audi, καθώς η εστίαση της ιδέας είναι στη σφαίρα του οδηγού. Εάν ο οδηγός θέλει πραγματικά να οδηγήσει το αυτοκίνητο, το επιλέγει στο αυτοκίνητο και ολόκληρο το e-coupe θα μεταμορφωθεί, συρικνώνοντας το αμάξωμα σε ένα σπορ grand tourer μήκους 4,95 μέτρων με διεύθυνση στους εμπρός και πίσω τροχούς, ρυθμίσεις σπορ ανάρτησης και μεγάλη ποσότητα ισχύος από την τετρακίνηση.

    Skysphere 3

    Ωστόσο, εάν ο οδηγός θέλει να κάτσει στα ομολογουμένως εξαιρετικά άνετα bucket καθίσματα και να απολαύσει το τοπίο, χρειάζεται μόνο να επιλέξει τη λειτουργία “Grand Touring” και το αυτοκίνητο θα επιμηκυνθεί στο πλήρες μήκος των 5,19 μέτρων, με αύξηση του μεταξονίου κατά 250 χιλιοστά. Ο υπολογιστής θα αναλάβει, χρησιμοποιώντας περιβαλλοντικούς αισθητήρες, lidar, GPS και μια ποικιλία άλλων συστημάτων να κρατήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Μαλακώνει επίσης την ανάρτηση και αποσύρει το τιμόνι και το ακουμπάει κάτω από τον πίνακα οργάνων, επιτρέποντας περισσότερο χώρο στη «σφαίρα» των οδηγών για να απολαύσουν τη χαλάρωσή τους.

    Είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο που απέχει περισσότερο από μια δεκαετία, αλλά δείχνει τι θα μπορούσε να επιτύχει το μέλλον των ημιαυτόνομων και αυτόνομων αυτοκινήτων. Ίσως μια μέρα η Audi κυκλοφορήσει ένα αυτόνομο αυτοκίνητο επιπέδου 5, το οποίο δεν έχει κανέναν ανθρώπινο έλεγχο, καθώς το επίπεδο 5 είναι ένα πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο.

    Δείτε το σχετικό Video
    https://www.youtube.com/watch?v=

    Πηγή: The Future: Electric Supercars & Hypercars From Monterey Car Week (sportscardigest.com)

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα