More

    Η ZF: πρωτότυπες ηλεκτρικές μονάδες για

    Η ZF ξεκινά τη συναρμολόγηση πρωτοτύπων ηλεκτρικών μονάδων κίνησης για τροχοφόρους φορτωτές

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η ZF είπε ότι έχει συναρμολογήσει τα πρώτα πρωτότυπα του νέου της συστήματος μετάδοσης κίνησης eTrac eCD160 για ηλεκτρικούς τροχοφόρους φορτωτές στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Patriching του Passau.

    Η ZF ξεκίνησε την κατασκευή πρωτοτύπων του συστήματος μετάδοσης κίνησης eTrac eCD160 για ηλεκτρικούς τροχοφόρους φορτωτές. (Φωτογραφία: ZF)

    Ενώ το eTrac eCD20-40 παράγεται ήδη σε όγκο παραγωγής και τα πρώτα πιλοτικά έργα βρίσκονται σε εξέλιξη για την επόμενη μεγαλύτερη σειρά eCD50-90, το νέο σύστημα eCD160 συμπληρώνει την υπάρχουσα γκάμα με λύσεις για μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά μηχανήματα κατασκευής έως 20 τόνους.

    Η ZF είπε ότι όλα τα εξαρτήματα ταιριάζουν πλήρως με ένα ολοκληρωμένο σύστημα που αποτελείται από ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και έναν ηλεκτρικό κινητήρα για πρόσφυση και ePTO το καθένα. Μια μονάδα ελέγχου ηλεκτρικής κίνησης για τη συνολική απόδοση του συστήματος και τη διαχείριση ισχύος ολοκληρώνει το σύστημα. Με τάση λειτουργίας 650 V, το σύστημα μπορεί να κλιμακωθεί έως και 120 kW συνεχούς ισχύος. Το ePTO κυμαίνεται από 30 έως 70 kW συνεχούς ισχύος.

    Το σύστημα που αναπτύχθηκε πρόσφατα μπορεί να ενσωματωθεί σε ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία καθώς και σε οχήματα με κυψέλες καυσίμου. Ταυτόχρονα, οι συμβατικές μονάδες μετάδοσης κίνησης με μετατόπιση ισχύος και μετάδοσης ισχύος θα παραμείνουν η ραχοκοκαλιά της αρχιτεκτονικής του συστήματος του οχήματος. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί με κινητήρες που λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα όπως υδρογόνο, eFuels ή βιοντίζελ.

    Μετά τη φάση του πρωτοτύπου, η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει το 2025, είπε η ZF.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα