More

    Volkswagen Trinity Project – Υπερταχεία φόρτιση

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volkswagen, Project Trinity, με φόρτιση «τόσο γρήγορη όσο και ο ανεφοδιασμός με συμβατικά καύσιμα»

    Αποκαλύφθηκαν νέες λεπτομέρειες για το εμβληματικό ηλεκτρικό saloon της Volkswagen, το Project Trinity, του 2026, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας εικόνας teaser

    Η Volkswagen αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με ένα πρόγραμμα κατασκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου επόμενης γενιάς που ονομάζεται Project Trinity, το οποίο θα είναι ένα ηλεκτρικό saloon με μια νέα πλατφόρμα που θα κυκλοφορήσει το 2026. Η Volkswagen λέει ότι θα θέσει νέα βιομηχανικά πρότυπα για την αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης και την αυτόνομη οδήγηση.

    Όταν κυκλοφορήσει το 2026, η Volkswagen ισχυρίζεται ότι το Project Trinity θα είναι σε θέση να προσφέρει χρόνους φόρτισης «τόσο γρήγορους όσο διαρκεί ο  ανεφοδιασμός» ενός συμβατικού οχήματος με κινητήρα καύσης. Ενώ η αυτονομία δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, η ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική EV θα προσφέρει κορυφαίες αποστάσεις μεταξύ της επαναφόρτισης, χάρη εν μέρει στην ειδική εστίαση στη μείωση του βάρους – μια τρέχουσα αδυναμία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

    Η ναυαρχίδα υψηλής τεχνολογίας πρόκειται επίσης να γίνει ηγέτης στην αυτόνομη οδήγηση, λέει η Volkswagen. Με την κυκλοφορία του, το Project Trinity θα είναι ικανό για αυτονομία επιπέδου 2 – σε αντίθεση με πολλά συστήματα στην αγορά σήμερα. Ωστόσο, θα διαθέτει το υλικό για να προσφέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου τέσσερα, πράγμα που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργήσει υπό οποιεσδήποτε συνθήκες – συνήθως σε μια γεω-περιορισμένη περιοχή – χωρίς την ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης. Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει νομοθεσία που να επιτρέπει τη χρήση αυτού του οχήματος σε δημόσιους δρόμους.

    Ο Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλος της φίρμας Volkswagen περιέγραψε το αυτοκίνητο ως «μια πολύ αποτελεσματική ιδέα επίπεδης έδρασης με εκπληκτική σχεδίαση – ο ηγέτης της καινοτομίας μας». 

    «Το Trinity είναι ένα είδος κρυστάλλωσης για τη στρατηγική μας Accelerate, ένα έργο οδηγός, το ονειρικό μας αυτοκίνητο με λογισμικό» Το Accelerate αναφέρεται στη δέσμευση της μάρκας να πραγματοποιήσει πάνω από 50 τοις εκατό των πωλήσεών της στις ΗΠΑ και την Κίνα με πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, ενώ εστιάζει περισσότερο στην ανάπτυξη ψηφιακής τεχνολογίας και λογισμικού – τόσο στα αυτοκίνητα όσο και στις μεθόδους παραγωγής της.

    volkswagen projects trinity1

    Μια νέα εικόνα teaser δίνει λίγα πράγματα για το σχεδιασμό του Project Trinity. Ωστόσο, είναι ξεκάθαρο να δούμε ότι θα είναι ένα χαμηλό saloon, ενώ μια ξεχωριστή εικόνα υπαινίσσεται ένα πολύ ευρύ μετατρόχιο, γεγονός που υποδηλώνει τεράστιο εσωτερικό χώρο.

    Ο Brandstätter το περιέγραψε ως «παγκόσμιο πρωταθλητή εργαλειοθήκης» και ότι η VW θα «πρωτοστατήσει με μια υπερσύγχρονη επίπεδη ηλεκτρική πλατφόρμα».

    Μιλώντας για το Project Trinity, ο Brandstätter πρόσθεσε: «Το Βόλφσμπουργκ γίνεται η ναυαρχίδα για καινοτόμες, πλήρως δικτυωμένες παραγωγικές διαδικασίες. Θα δείξουμε ότι μπορείτε να κατασκευάσετε καινοτόμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με έναν πολύ αποδοτικό και οικονομικό τρόπο όχι μόνο στο Βερολίνο, αλλά και στις ακτές του Καναλιού. “

    Το Project Trinity θα κάνει τη μάρκα να κατευθύνεται περισσότερο προς την τεχνολογική, οδηγούμενη από το λογισμικό κορυφή της αγοράς. Είναι πιθανό ότι λιγότερες παραλλαγές του νέου μοντέλου nα παραχθούν σε σχέση με αυτό που θεωρείται ο κανόνας σήμερα – πράγματι το υλισμικό σε όλη τη γκάμα είναι πιθανό να είναι σχεδόν πανομοιότυπο παντού.

    Η διαφοροποίηση θα προκύψει μέσω αλλαγών λογισμικού, όπου θα είναι δυνατό να ενεργοποιηθούν ή να απενεργοποιηθούν πολλά από τα προαιρετικά πρόσθετα είτε μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών είτε μέσω εφαρμογών smartphone. Αυτό, σύμφωνα με τη Volkswagen, θα συμβάλει στην απλοποίηση – και συνεπώς στη μείωση του κόστους – της διαδικασίας παραγωγής. Μια περιοχή που θα βελτιωθεί περαιτέρω χάρη στην ψηφιοποίηση του εργοστασίου της μάρκας στο Wolfsburg.

    “Στο μέλλον, η ατομική διαμόρφωση του οχήματος δεν θα καθορίζεται πλέον από το υλισμικό κατά τη στιγμή της αγοράς.” λέει ο Brandstätter. “Αντ ‘αυτού, οι πελάτες θα μπορούν να προσθέτουν λειτουργίες κατά παραγγελία ανά πάσα στιγμή μέσω του ψηφιακού οικοσυστήματος στο αυτοκίνητο.”

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα