More

    Τα μυστικά της τεχνολογίας Mild Hybrid της BMW

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης υπόκεινται σε συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις που βελτιστοποιούν την απόδοσή τους σε όλες τις ταχύτητες και σε όλες τις συνθήκες χρήσης.

    Παράλληλα, παρατηρείται περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών καυσαερίων. Μαζί με μεγαλύτερες μπαταρίες για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, έχει εισαχθεί επίσης μια καινοτόμος τεχνολογία που βελτιώνει την «τυποποιημένη» απόδοση των οχημάτων. Αυτή η τεχνολογία ονομάζεται “Mild Hybrid”.

    Mild Hybrid BMW 2

    Αυτή η καινοτομία συνίσταται στην ενσωμάτωση μιας γεννήτριας εκκίνησης 48 volt (με τη σχετική πρόσθετη μπαταρία της) που μπορεί να βελτιώσει τόσο την απόδοση όσο και τη δυναμική του οχήματος. Η τεχνολογία Mild Hybrid της BMW παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Φθινόπωρο του 2019 στην BMW 520d.

    Νωρίτερα φέτος, ενσωματώθηκε στις Σειρά 3, X3 και X4 που χρησιμοποιούν τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα diesel BMW TwinPower 190 HP. Αυτή τη στιγμή είναι επίσης διαθέσιμο στα μοντέλα BMW TwinPower Diesel, όπως η BMW m340d και η BMW X5/X6 xDrive40d. Η ίδια τεχνολογία πρόκειται να χρησιμοποιηθεί και στην επόμενη BMW M440i xDrive.

    Η εισαγωγή της τεχνολογίας Mild Hybrid επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί πιο ομαλά εκμεταλλευόμενος την ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα, όχι μόνο για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών συσκευών αλλά και για την παραγωγή πρόσθετης ισχύος. Η γεννήτρια εκκίνησης 48V που είναι εγκατεστημένη στα νέα μοντέλα ντίζελ παρέχει επιπλέον ηλεκτρική ώθηση 8kW/11 hp. Αυτή η πρόσθετη ηλεκτρική ισχύς αυξάνει τόσο την παρεχόμενη ισχύ σε περίπτωση ισχυρής επιτάχυνσης όσο και την απόδοση σε σταθερή ταχύτητα.

    Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια επιπλέον μπαταρία 48V η οποία φορτίζεται με την ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα, για παράδειγμα.

    Κατά την κανονική οδήγηση, αυτή η ηλεκτρική ώθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υποστηρίξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, επιτρέποντάς του να μειώσει, για παράδειγμα, την πολυσυζητημένη καθυστέρηση του turbo. Επιπλέον, η γεννήτρια 48V επιτρέπει στο αυτοκίνητο να σβήνει τον κινητήρα πιο αθόρυβα και να τον εκκινεί πιο γρήγορα από πριν, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο τη λειτουργία start-stop.

    Όταν το όχημα επιβραδύνει ήπια, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί να σβήσει, ώστε να αντικατασταθεί από την ίδια την ηλεκτρική γεννήτρια.

     

    Πηγή: www.bmwblog.com

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα