More

    Renault EOLAB …Υβριδικό & 1 litre/100km

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Με 1 λίτρο / 100 km, το EOLAB αποτελεί την βιτρίνα των καινοτομιών της Renault για τα πρότυπα περιβάλλοντος ενώ ανεβάζει ψηλά την πρόκληση για τα αυτοκίνητα με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου!

    Το νέο πρωτότυπο EOLAB της Renault που παρουσίασε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένα υβριδικό όχημα με κατανάλωση 1 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (C02) που μόλις φτάνουν τα 22 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Για την επίτευξη αυτών των χαμηλών τιμών στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, οι σχεδιαστές επικέντρωσαν τις προσπάθειές τους σε τρεις κύριους τομείς, την ελαχιστοποίηση του βάρους, την βελτίωση της αεροδυναμικής, και την χρήση της υβριδικής τεχνολογίας «Z.E. Hybrid», μια καινούργια τεχνολογία που επιτρέπει σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια της καθημερινής χρήσης.

    Οι τεχνολογίες

    renault-eolab-img-01

    Τo EOLAB αν και είναι κατασκευασμένο από έναν συνδυασμό συμβατικών φθηνών σχετικά υλικών όπως ατσάλι, αλουμίνιο, μαγνήσιο και αλλα συνθετικά υλικά, επιτυγχάνει μια μεγάλη μείωση του βάρους του και είναι περίπου κατά 400 κιλά ελαφρύτερο από το αντίστοιχο Clio. Το πρωτότυπο περιλαμβάνει περίπου 100 νέες ρεαλιστικές τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν σχεδιαστεί για να εφαρμοστούν σταδιακά στην επερχόμενη γενιά οχημάτων της Renault.

    Ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (0,235 Cd) έχει μειωθεί κατά 30% σε σχέση με το αντίστοιχο Clio. Με ενεργητικά αεροδυναμικά συστήματα, όπως η δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης από το έδαφος, η απουσία καθρεπτών και η υποκατάστασή τους από κάμερες, οι ειδικοί επίπεδοι τροχοί που είναι εξοπλισμένοι με κινητά πτερύγια ψύξης των τροχών αν απαιτηθεί επιπλέον ψύξη στα φρένα, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, μπαταρίες ιόντων λιθίου και πολλά άλλα, το Renault EOLAB πετυχαίνει μοναδική μέση κατανάλωση 1 lt/100 km και εκπομπές ρύπων μόλις 22 g/km.

    renault-eolab-img-02

    Το υβριδικό σύστημα

    Το υβριδικό σύστημα κίνησης του EOLAB με την ονομασία «Z.E. Hybrid» περιλαμβάνει έναν 3 κύλινδρο θερμικό κινητήρα βενζίνης 1.0 λίτρου, 75 ίππων και 95 Nm ροπής και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 68 ίππων και 200 Nm ροπής. Ο κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με ένα κιβώτιο 3 σχέσεων χωρίς συμπλέκτη με τον ηλεκτρικό κινητήρα να βρίσκεται στον πίσω άξονα. Η αυτονομία με αποκλειστική χρήση της ενέργειας από τις μπαταρίες φθάνει τα 60 km και με ταχύτητες έως 120 km/h.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα