More

    Σοκαρισμένοι από το όριο ταχύτητας των ηλεκτρικών σκούτερ στο Ηνωμένο Βασίλειο

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Σοκαρισμένοι από το όριο ταχύτητας των ηλεκτρικών σκούτερ στο Ηνωμένο Βασίλειο

    Με τελική ταχύτητα 25 km/h, το Βασιλικό Εθνικό Ινστιτούτο Τυφλών (RNIB) δήλωσε ότι οι κυβερνητικές διασφαλίσεις απέτυχαν να μετριάσουν τους φόβους του.

    Η φιλανθρωπική τύφλωση του Ηνωμένου Βασιλείου αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά σκούτερ παραμένουν «γνήσια και πραγματική απειλή» πριν από τη νομιμοποίησή τους.

    Το Βασιλικό Εθνικό Ινστιτούτο Τυφλών (RNIB) είπε ότι οι κυβερνητικές διασφαλίσεις, που ανακοινώθηκαν πρόσφατα, δεν κατάφεραν να μετριάσουν τους φόβους τους.

    Άλλοι μάρτυρες σε ακρόαση μιας κοινοβουλευτικής επιτροπής μεταφορών ανέφεραν ότι η τελική ταχύτητα και το βάρος των ηλεκτρικών σκούτερ ήταν μεγαλύτερη από την κανονική.

    Σύντομα θα είναι νόμιμο να οδηγείτε ηλεκτρικά σκούτερ στους δρόμους της Μεγάλης Βρετανίας.

    Η αλλαγή, η οποία έρχεται εν μέσω πίεσης στο σύστημα δημόσιων μεταφορών από τις απαιτήσεις κοινωνικής απόστασης, ισχύει μόνο για ενοικιάσεις. Τα ιδιωτικά σκούτερ θα παραμείνουν παράνομα.

    Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, η κυβέρνηση αποκάλυψε ότι το όριο ταχύτητας θα ήταν 15,5 μίλια/ώρα (25 χλμ/ώρα) και ότι οι χρήστες θα χρειαζόταν άδεια οδήγησης.

    orio agglia

    Η Eleanor Southwood, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της RNIB, δήλωσε στην επιτροπή: «Είναι πραγματικά σαφές ότι ακόμη και με όλες τις διασφαλίσεις… θεωρούμε ότι τα ηλεκτρικά σκούτερ αποτελούν αληθινή και πραγματική απειλή για την ικανότητα των τυφλών και των ατόμων με μειωμένη όραση να μετακινούνται ανεξάρτητα και με ασφάλεια. “Είπε ότι το RNIB ήταν «πραγματικά έκπληκτο που είδε το όριο ταχύτητας των 15 μίλια/ώρα, το οποίο είναι πολύ πιο γρήγορο από ό, τι είχαμε προβλέψει».

    Τα ηλεκτρικά σκούτερ είναι πολύ πιο αθόρυβα από τα αυτοκίνητα, είπε. Και πρόσθεσε ότι τα στοιχεία για ποδήλατα με πεντάλ που χρησιμοποιούνται σε πεζοδρόμια υποδηλώνουν ότι «χωρίς ισχυρή επιβολή», τα ηλεκτρικά σκούτερ πιθανότατα θα χρησιμοποιούνται σε πεζόδρομους.

    Ξεκλείδωτα ηλεκτρικά σκούτερ που αφήνονται στο δρόμο θα μπορούσαν επίσης να αποτελέσουν κίνδυνο ταξιδιού.

    «Ελπίζαμε ότι οι ταχύτητες θα ήταν περιορισμένες, ιδανικά όσο το δυνατόν πιο κοντά στην ταχύτητα βαδίσματος, αλλά αν όχι, στο απόλυτο μέγιστο των 12,5 μίλια/ώρα», δήλωσε η κ. Southwood.
    “Έτσι, είμαστε πραγματικά σοκαρισμένοι από το όριο ταχύτητας.”

    Βάρος, ταχύτητα, ισχύς

    Ο Philip Darnton, διευθυντής της Ένωσης ποδηλάτων, είπε στους πολιτικούς ότι η ομάδα του δεν είχε καμία άποψη για τα ηλεκτρικά σκούτερ, επειδή μερικά από τα μέλη της ήταν έντονα εναντίον τους, ενώ άλλα τα εμπορεύθηκαν.

    Ωστόσο, είπε ότι η ισχύς και το βάρος που επέτρεψε η κυβέρνηση υπερέβαιναν το αναμενόμενο.

    “Η ισχύς, πάλι, ήταν πολύ εκπληκτική – 500 watt”, είπε, αναφερόμενος στον κινητήρα.

    “Τα περισσότερα σκούτερ στον κόσμο και όλες οι πιο δημοφιλείς μάρκες έχουν ισχύ έως και 250 watt. Τα 500 watt θα σας προσφέρουν τρομακτική επιτάχυνση, πολύ, πολύ πιο γρήγορα από οποιονδήποτε ποδηλάτη ή e-bike – το οποίο έχει επίσης ισχύ στα 250 watt.

    “Αυτή η επιτάχυνση αύξησε τον κίνδυνο για τους αναβάτες, είπε.

    Πρόσθεσε δε ότι ο Σύνδεσμος Ποδηλάτων είχε προτείνει μέγιστο βάρος 20 κιλών (44 λίβρες). Αλλά η κυβέρνηση είχε εγκρίνει πάνω από δύο φορές το νούμερο αυτό ήτοι – 55 κιλά – για να φιλοξενήσει μεγαλύτερες μπαταρίες και να μειώσει το κόστος της συνεχούς επαναφόρτισης από τον διαχειριστή.

    “Ο συνδυασμός ταχύτητας, ισχύος και βάρους πρέπει να επανεξεταστεί”, προειδοποίησε.

    Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι «οι υποδομές μας προς το παρόν δεν είναι έτοιμες», είπε – επισημαίνοντας την έλλειψη διαχωριστικών κύκλων ως παράδειγμα.

    “Μπορώ να δω τα οφέλη από την άποψη του περιβάλλοντος και της υγείας, καθώς και της κοινωνικής ένταξης”, δήλωσε ο Graeme Sherriff από το Πανεπιστήμιο του Salford.

    “Εξαρτάται κατά κάποιο τρόπο από το υπόλοιπο σύστημα, αλλά θα μπορούσαν να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να μείνουν μακριά από τα αυτοκίνητα.

    “Ο Jillian Anable, ειδικός στις μεταφορές από το Πανεπιστήμιο του Leeds, απηχεί τα θετικά συναισθήματα.

    “Αν δεν μπορούμε να κάνουμε κάποια τολμηρά πράγματα τώρα, τότε πότε μπορούμε να τα κάνουμε, όσον αφορά τον τομέα των μεταφορών;” είπε.

    Αμφισβήτησε επίσης την ανάγκη να έχουν οι χρήστες άδεια οδήγησης.

    “Η μεγαλύτερη αξία του είναι για εκείνους που δεν έχουν άδεια οδήγησης και δεν φιλοδοξούν να το αποκτήσουν”, είπε.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα