More

    25 χρόνια NanoFlowcell [videos]

    To επετειακό Quantino Twenty Five

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Πλήρως Ηλεκτρικό: Το QUANTiNO twentyfive τροφοδοτείται από NanoFlowcell® + bi-ION®

    Μηδενικές Μπαταρίες: Το 2+2 Roadster είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο που λειτουργεί εντελώς χωρίς μπαταρία

    Ασυναγώνιστη αυτονομία: Τροφοδοτούμενο από ένα επαναστατικό νέο σύστημα ηλεκτρικής κίνησης NanoFlowcell® 48VOLT, το ηλεκτρικό όχημα θα έχει αυτονομία έως και 2.000 χιλιόμετρα

    Χαμηλή τάση: 48 Volt

    Υπάρχουν πολλές ασυνήθιστες εταιρείες αυτοκινήτων τριγύρω, αλλά η NanoFlowcell (NFC) είναι πιθανώς μια από τις πιο αντισυμβατικές. Ιδρύθηκε το 1996 και δεν έχουμε ακούσει ποτέ κάτι σχετικό με τις πωλήσεις της εταιρείας, ακόμη και μετά την παρουσίαση τριών πρωτότυπων. Το τελευταίο πρωτότυπο γιορτάζει αυτή τη μακροζωία, έστω και λίγο αργά. Περισσότερο από αυτό, θέλει να τονίσει την επέκταση της εταιρείας στις Η.Π.Α.

    Η NFC ίδρυσε την αμερικανική θυγατρική της στη Νέα Υόρκη με την επωνυμία nanoFlowcell USA LLC. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο γραφείο έχει δύο βασικούς στόχους:

    «την εντόπιση των σχεδίων του έργου για τη σειρά παραγωγής των μοντέλων QUANT E καθώς και την κατασκευή μιας μεγάλης κλίμακας μονάδας παραγωγής bi-ION». Το ένα δεν θα ζήσει χωρίς το άλλο: τα αυτοκίνητα δεν θα λειτουργούν χωρίς ηλεκτρολύτες bi-ION και αυτοί δεν είναι απαραίτητοι χωρίς αυτά τα οχήματα.

    Η τεχνολογία bi-ION χρησιμοποιεί έναν καθολύτη – έναν θετικά φορτισμένο ηλεκτρολύτη – και έναν ανολύτη – ο οποίος είναι αρνητικά φορτισμένος. Αυτά τα δύο υγρά συναντώνται σε μια ιοντοεκλεκτική μεμβράνη που επιτρέπει μόνο σε αυτά τα σωματίδια να ταξιδεύουν και συλλαμβάνει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται σε αυτή τη συνάντηση. Η NFC δηλώνει ότι οι ηλεκτρολύτες δεν είναι τοξικοί. Κάποιοι μάλιστα το περιέγραψαν λανθασμένα ως θαλασσινό νερό: η χρήση οργανικών και ανόργανων αλάτων στους ηλεκτρολύτες δεν σημαίνει αυτό. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα υγρά περιέχουν ενεργειακή πυκνότητα 600 Wh/l, χαμηλότερη από αυτή των σημερινών κυψελών ιόντων λιθίου (περίπου 700 Wh/l).

    Όταν η εταιρεία μιλά για τα μοντέλα QUANT E, μάλλον αναφέρεται στα QUANTiNO και QUANT 48VOLT, δύο οχήματα που παρουσίασε η NFC πριν από λίγο καιρό. Το QUANT 48VOLT είναι μια εξέλιξη του QUANT E, που παρουσιάστηκε το 2014. Το QUANTiNO έκανε την πρεμιέρα του το 2016. Σε μια υποθετική αξιολόγηση της JATO Dynamics, θα ήταν ήδη έργα ηλικίας οκτώ και έξι ετών αν έβγαιναν προς πώληση αυτή τη στιγμή. Ευτυχώς, εξακολουθούν να έχουν ένα αρκετά εντυπωσιακό σχέδιο.

    Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα αλλαγή στρατηγικής. Το 2018, ο Ralf Kaiser, εκπρόσωπος της εταιρείας, είπε ότι η NFC ήταν «μια εταιρεία έρευνας και ανάπτυξης και όχι κατασκευαστής αυτοκινήτων». Είπε επίσης για ορισμένες πτυχές των πρωτοτύπων QUANTiNO που τότε δοκιμάζονταν.

    Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της NFC, είχαν δύο δεξαμενές των 95 λίτρων για κάθε έναν από τους ηλεκτρολύτες. Αυτό έδωσε στο QUANTiNO αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων. Περιέργως, ανέφερε επίσης ότι «στη σειρά παραγωγής, οι δεξαμενές μπορεί να συρρικνωθούν επειδή η οδήγηση άνω των 1.000 χλμ με ένα ρεζερβουάρ είναι πολύ ωραία, αλλά τα 800 χιλιόμετρα μπορεί να είναι απολύτως επαρκή για ένα σπορ αυτοκίνητο μεσαίου μεγέθους».

    Εάν αυτό ακούγεται αντιφατικό, ο Kaiser δήλωσε ότι το QUANT 48VOLT και το QUANTiNO θα μπορούσαν να φτάσουν σε γραμμές παραγωγής «μόλις καταλήξουμε σε συμφωνία με έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων για την αδειοδότηση της τεχνολογίας μας». Τέσσερα χρόνια αργότερα, φαίνεται ότι αυτή η ιδέα δεν λειτούργησε και ότι η NFC θα πρέπει να κατασκευάσει τα αυτοκίνητα μόνη της ή να προσλάβει έναν εργολάβο κατασκευής για να το κάνει. Και αυτό απέχει πολύ από το να είναι το μόνο πρόβλημα με την πώληση των QUANTiNO και QUANT 48VOLT στις ΗΠΑ: ποιος θα τα παραδώσει και θα τα συντηρήσει; Πού θα προμηθευτούν οι ιδιοκτήτες τους ηλεκτρολύτες bi-ION που χρειάζονται; Η κατασκευή απαιτεί επαρκή διανομή.

    Το QUANTiNO twentyfive υποτίθεται ότι θα κυκλοφορούσε το 2021 για να γιορτάσει τα 25 χρόνια της NFC. Είναι η έκδοση targa του σπορ αυτοκινήτου. Ο ιστότοπος που προτείνεται στο παρακάτω βίντεο απλώς ανακατευθύνει στη σελίδα της εταιρείας, επομένως δεν υπάρχει τίποτα συγκεκριμένο για το νέο QUANTiNO. Το ευπρόσδεκτο στοιχείο είναι ότι διαθέτει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που λειτουργεί στα 48V αντί για τα σημερινά 400V ή 800V, και είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χωρίς τεράστια πακέτα μπαταριών. Ο γρήγορος ανεφοδιασμός του για 1.000 km (ή 800 km) περισσότερα είναι επίσης μια συναρπαστική ιδέα.

    Ανάμεσα στα βίντεο της NFC, υπάρχει ένα από το Quant City, ένα έργο για ένα κέντρο που θα παράγει ηλεκτρολύτες και τσιπ bi-ION και επίσης θα λειτουργεί ως γραφείο Ε&Α. Η σελίδα εξηγεί ότι δεν είναι πλέον συνδεδεμένη, αλλά αυτή μπορεί να είναι η ιδέα που θα ακολουθήσει η NFC με το εργοστάσιο bi-ION. Μπορεί επίσης να περιμένουμε άλλα τέσσερα χρόνια για να καταλάβουμε τι θέλει η εταιρεία – και πώς εξακολουθεί να λειτουργεί χωρίς εμφανείς ροές εσόδων.

    Οι προδιαγραφές μιλάνε για εμβέλεια έως 2.000 χλμ και 100% ηλεκτροκίνηση χωρίς μπαταρίες, χωρίς συνεχείς στάσεις για φόρτιση. Η ισχύς εξόδου 4x 59 kW με torque vectoring, και διαθέτει ηλεκτρολυτικό πυκνωτή (αντικαθιστά την μπαταρία εκκίνησης). Με σεβασμό προς το περιβάλλον, το καύσιμο bi-ION® είναι πλήρως οικολογικά συμβατό, μη τοξικό ή επικίνδυνο, μη εύφλεκτο, και στα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνεται τεχνολογία χαμηλής τάσης για εγγενή ασφάλεια και προστασία επαφής, n-AI για προηγμένο έλεγχο ασφάλειας οχημάτων καθώς και άκαμπτο κλωβό ασφαλείας παρά την αποσπώμενη οροφή του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει έως 250 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα