Τα ισχυρά μακροοικονικά στοιχεία της βιομηχανίας δείχνουν ότι όλες οι μορφές υβριδοποίησης αναμένεται να αναπτυχθούν γρήγορα (MHEV, HEV, PHEV)
Οι τεχνολογίες θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη της περιφερειακής, εθνικής και τοπικής οικονομίας καυσίμο καυσίμων και των στόχων ποιότητας αέρα
π.χ. Ευρώπη
- CO2 -15% το 2025, -37,5% το 2030 (αντί του 2020)
- RDE – Πόλης, Έξτρα Αστικό & σε Αυτοκινητόδρομο
- Πρόσβαση στην Πόλη – Διόδια & Χρεώσεις Στάθμευσης
- Βενζίνη – Σωματίδια & Λάμδα 1
- Πετρέλαιο – NOx & NH3
Τα συστήματα κίνησης πρέπει να υβριδοποιηθούν για να επιτύχουν τους στόχους οικονομίας καυσίμου και εκπομπών του EU7
(Δείτε σχετικά άρθρα για το Euro7 εδώ, εδώ και εδώ)
Το E-Turbo παρέχει μια ολοκληρωμένη, συμπαγή και ισορροπημένη λύση που προσφέρει την πρόσθετη λειτουργικότητα της Ανάκτησης Ενέργειας (Αποδοτική διαχείριση ενέργειας / Θετική επίδραση στην κατάσταση φόρτισης SOC). Οποιαδήποτε επιβάρυνση στην αδράνεια μπορεί, ως εκ τούτου, να αντισταθμιστεί περισσότερο από έναν ηλεκτρικό κινητήρα και την προσθήκη ενός Συμπιεστή ευρείας περιοχής για τη βελτίωση της απόκρισης χαμηλών σημείων και την παράλληλη επέκταση των επιδόσεων υψηλών σημείων ταυτόχρονα.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ CO2 ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ EU7
Βασικά χαρακτηριστικά
Επικρατούσα Έννοια του ΕU7
• ΛΑΜΔΑ 1 ΠΛΗΡΗΣ ΧΑΡΤΗΣ @ 980°C
• ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΙΣΧΥΣ)16% Ισχύς
• ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΡΟΠΗ)10,5% Ροπή
• ΜΕΤΑΒΑΣΗ 4x Κλίση Ροπής στις 1500 rpm
• ΣΥΝΟΧΗ ΡΟΠΗΣ σε Όλη την Περιοχή Στροφών
• ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ> 60% ανάκτηση κινητικής ενέργειας σε ένα Tip Out (Τρέχουσα, Πιθανή> 100%)
• ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ (υπό έρευνα)
• ΔΥΝΑΜΙΚΟ CO2 (υπό έρευνα)
ΒΑΣΙΚΑ ΩΦΕΛΗ E-TURBO
ΜΕΙΩΣΗ ΜΕΓΕΘΟΥΣ
π.χ. 3L –> 2L ή 2L –> 1,5L
8 σε 6 σε 4 σε 3 κυλίνδρους
ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ
Στρατηγικές αλλαγών σχέσεων
Εξοικονόμηση CO2 / Καυσίμου
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Λ1 , Φτωχό μείγμα, GDCI
ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
Νέα πρωτότυπα υψηλής απόδοσης
Λιγότεροι περιορισμοί, ευρύτερος χώρος σχεδιασμού
ΑΝΑΚΤΗΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ TURBO
Αξιοποίηση απορριπτόμενης ενέργειας καυσαερίων όταν είναι διαθέσιμη
(Με βάση το “κόστος ενέργειας”)
ΕΞΥΠΝΗ ΥΒΡΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Οδηγήστε ηλεκτρικά όταν ο κινητήρας δεν είναι αποδοτικός
Οδηγήστε με τον κινητήρα όταν το υβριδικό σύστημα είναι αποδοτικό
ΘΕΡΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Υποβοήθηση ψυχρής εκκίνησης / Έλεγχος φορτίου
ΔΥΟ ΣΤΑΔΙΩΝ
Ανασχεδιασμός & μετάβαση
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Διαχείριση της κατάστασης φόρτισης έναντι ενός eHorizon
Προβλέψτε το δρόμο μπροστά σας