More

    Το νέο ηλεκτρικό Ford E-Transit θα διαθέτει αυτονομία 217 μιλίων

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η έκδοση EV του κορυφαίου στις πωλήσεις van θα είναι διαθέσιμη την άνοιξη του 2022, υποσχόμενη χαμηλότερο κόστος συντήρησης και μια κινητή πηγή ενέργειας

    Η Ford αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό Transit με τις πρώτες μονάδες να έχει προγραμματιστεί να φτάσουν στην Ευρώπη την άνοιξη του 2022.

    Το E-Transit, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε έως και 25 διαφορετικά μεγέθη, βάρη και παραλλαγές αμαξώματος, θα προσφέρει μια «εκτιμώμενη» αυτονομία κατά WLTP έως και 217 μίλια. Η Ford λέει ότι αυτή είναι «περίπου τρεις φορές η απόσταση που καλύπτει καθημερινά ο μέσος Ευρωπαίος οδηγός διανομών».

    Θα προσφέρεται επίσης με μια σειρά από τις τελευταίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος που θα επιτρέπει στους διαχειριστές στόλων να επιβάλλουν περιορισμό ταχύτητας που προσαρμόζει την ταχύτητα σύμφωνα με τις πινακίδες ορίων ταχύτητας. Άλλα συστήματα που χρησιμοποιούνται στα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η ρύθμιση προενεργοποίησης του κλιματισμού, θα βελτιώνουν την άνεση.

    Παρά την εστίαση στην τεχνολογία, η Ford ισχυρίζεται ότι έχει διασφαλίσει τη χωρητικότητα φορτίου χωρίς συμβιβασμούς. Για να τοποθετηθεί η μπαταρία στο δάπεδο, ο κινητήρας και η πίσω ανάρτηση του E-Transit επανασχεδιάστηκαν (με ανεξάρτητους ημι-υστερούντες πίσω βραχίονες “βαρέως τύπου”). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον ίδιο χώρο φορτίου – των 15,1 κυβικών μέτρων – με αυτό του πισωκίνητου μοντέλου με πετρελαιοκινητήρα.

    e transit

    Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται σε έως 1616 κιλά για το μοντέλο van ή 1967 κιλά για τις παραλλαγές του. Διατίθενται διαφορετικές επιλογές ύψους και βάρους έως ένα μεικτό βάρος οχήματος 4,25 τόνων. Παράλληλα με το ευρωπαϊκό δίκτυο 1000 Transit Centres για το σέρβις, η Ford συνεργάστηκε με «εκατοντάδες» παγκόσμιους μετασκευαστές οχημάτων για την παροχή συμβατών αξεσουάρ για το Transit ντίζελ.

    Το E-Transit δοκιμάζεται ήδη σε «όλες τις συνθήκες χρήσης και σε όλες τις καιρικές συνθήκες» σε ένα σκληρό περιβάλλον που δεν είναι παρόμοιο με αυτό της ανάπτυξης της έκδοσης ντίζελ. Η Ford ισχυρίζεται επίσης ότι έχει δοκιμάσει εκτενώς “ακραίες περιπτώσεις χρήσης”, όπως υψηλή γρήγορη φόρτιση, συνθήκες κανονικής συντήρησης αλλά και συνθήκες με έλλειψη συντήρησης, για να διασφαλίσει ότι το μοντέλο της είναι εξίσου αξιόπιστο – αν όχι περισσότερο – σε σχέση με ένα πετρελαιοκίνητο Transit.

    Το μοντέλο θα καλύπτεται με οκταετή εγγύηση, 100.000 μιλίων, για τη μπαταρία και τα εξαρτήματα υψηλής τάσης. Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα συναρμολογείται στην ίδια γραμμή με το συμβατικό Transit στην Τουρκία, με την μπαταρία να προέρχεται από την Πολωνία και τον ηλεκτρικό κινητήρα που προέρχεται από τις ΗΠΑ.

    Η Ford ισχυρίζεται ότι θα πραγματοποιήσει “εκτεταμένες δοκιμές σε στόλους πελατών” με το E-Transit σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές κατά τη διάρκεια του 2021. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μέρος της παγκόσμιας επένδυσης ηλεκτροκίνησης των 11,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Ford έως το 2022.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα