Η Mercedes-Benz της Daimler τερματίζει το πρόγραμμά της για την ανάπτυξη επιβατικών αυτοκινήτων που τροφοδοτούνται από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Η εταιρεία εργάζεται για οχήματα με κυψέλες καυσίμου για περισσότερα από 30 χρόνια – κυνηγώντας το όνειρο ενός αυτοκινήτου με μηδενικές εκπομπές που έχει μεγάλη απόσταση οδήγησης, συμπληρώματα τριών λεπτών και εκπέμπει μόνο υδρατμούς.
Στο τέλος, η εταιρεία παραδέχτηκε ότι η κατασκευή αυτοκινήτων υδρογόνου ήταν πολύ δαπανηρή, περίπου διπλάσια από το αντίστοιχο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία.
Η Mercedes-Benz θα περατώσει την παραγωγή του GLC F-Cell, το μόνο τρέχον μοντέλο κυψελών καυσίμου. Το GLC-F-Cell αναπτύχθηκε σε συνεργασία του 2013 με τη Ford και τη Nissan.
Η ιδέα της συνεργασίας ήταν να ξεκινήσει η παραγωγή αυτοκινήτων κυψελών καυσίμου και υποδομής υδρογόνου. Η Mercedes-Benz ήταν η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία των τριών συνεργατών που παρήγαγε ένα όχημα στο πρόγραμμα.
Η Mercedes-Benz έκανε μόνο μερικές εκατοντάδες παραδείγματα του GLC F-Cell, επειδή το κόστος κατασκευής του μοντέλου ήταν τόσο υψηλό. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε για επαγγελματικές προωθήσεις, αλλά δεν προσφέρθηκε ποτέ για πώληση στο κοινό.
Ο διευθυντής ερευνών της Daimler Markus Schäfer τον Ιανουάριο είπε:
Οι κυψέλες καυσίμου λειτουργούν εξαιρετικά. Είναι απλώς ένα ζήτημα κόστους και έχει να κάνει με την κλιμάκωση. Χρειαζόμαστε όγκο.