Η Lucid Motors μπορεί να μην είναι αρκετά έτοιμη να αποκαλύψει πλήρως το νέο της Air EV, αλλά σήμερα τραβάει πίσω την κουρτίνα για το τι κάνει το πολυτελές ηλεκτρικό sedan να λειτουργεί. Πίσω όταν το αυτοκίνητο αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε πρωτότυπη μορφή, ο Lucid σίγουρα δεν έλειπε στην υπερβολή σχετικά με την ιπποδύναμη και την ταχύτητα. Τώρα βλέπουμε πόσο μπορεί να επιβεβαιωθεί αυτή η διαφημιστική εκστρατεία.
Στα χαρτιά, είναι σίγουρα εντυπωσιακό ακόμα. Η Lucid δημιούργησε το δικό της ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, συμπεριλαμβανομένων των συμπαγών μονάδων κίνησης που λέει ότι είναι οι μικρότερες και πιο ισχυρές ποτέ. Το Lucid Air θα έχει δύο από αυτά, τουλάχιστον για πρώτη φορά, για τετρακίνηση.
Κάθε μονάδα κίνησης έχει πάνω από 650 ίππους, λέει η Lucid. Αυτό σημαίνει ότι το Air AWD θα έχει έως και 1.080 hp διαθέσιμη ισχύ και θα μπορεί να κάνει ένα τέταρτο-μίλι σε 9,9 δευτερόλεπτα «σε συνεπή, επαναλαμβανόμενη βάση» σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία (0-100 km/h 2.475 sec αν κάνετε τον υπολογισμό. Με την εκτεταμένης αυτονομίας μπαταρία της, εν τω μεταξύ, η Lucid λέει ότι θα πρέπει να μπορείτε να κάνετε οδήγηση που εκτιμάται έως και 517 μίλια κατά EPA.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες μόνιμου μαγνήτη συνδυάζονται με έναν inverter, μαζί με ένα ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό και το πακέτο που προκύπτει είναι προφανώς αρκετά μικρό για να χωρέσει στις χειραποσκευές σας. Ζυγίζουν 163 κιλά και η Lucid ισχυρίζεται ότι είναι 45% ελαφρύτεροι και έως και 59% πιο ισχυροί σε σύγκριση με τους κινητήρες του «πλησιέστερου ανταγωνιστή».
Είναι ένα σύστημα 900V +, για αποδοτικότητα, αλλά είναι το μέγεθος που θα μπορούσε να καταλήξει να είναι το wildcard της Lucid. Παρόλο που η Air αρχικά θα φτάσει σε μορφή τετρακίνησης με δύο κινητήρες, η Lucid έχει σχέδια για περισσότερες επιλογές από αυτό. Θα μπορούσατε να έχετε ένα Air με ένα μοτέρ μόνο για κίνηση στους πίσω τροχούς, για παράδειγμα, ενδεχομένως να είναι πιο προσιτό και ενισχυμένη αυτονομία.
Ή, θα μπορούσατε να πέσετε σε τρεις από τους ηλεκτρικούς κινητήρες, για ακόμη μεγαλύτερη απόδοση. Είναι μέρος αυτού που η Lucid ονομάζει προσέγγιση σχεδιασμού οχημάτων Space Concept και θα αποτελέσει τη βάση όχι μόνο της Air αλλά και μελλοντικών οχημάτων από την εταιρεία.
Όσον αφορά τη φόρτιση, γνωρίζουμε ήδη ότι η επονομαζόμενη μονάδα φόρτισης Lucid Wunderbox θα λειτουργεί με οτιδήποτε, από μια πρίζα 110V οικιακής χρήσης έως τη γρήγορη φόρτιση DC. Σκεφτείτε την αυτονομία έως και 20 μίλια σε ένα μόλις λεπτό, εάν έχετε συνδεθεί σε ταχυφορτιστή, ή έως και 300 μίλια σε περίπτωση που μπορείτε να διαθέσετε 20 λεπτά. Εάν χρησιμοποιείτε το δίκτυο Electrify America, το οποίο συνεργάστηκε η Lucid μερικά χρόνια πριν, η χρέωση του Air σας θα είναι δωρεάν.
Η μπαταρία εκτεταμένης αυτονομίας 113 kWh δεν διαμορφώνεται μόνο για να είναι βολική όταν βρίσκεστε εν κινήσει. Το Lucid ωθεί επίσης τα φορτία V2G και V2V – το όχημα στο δίκτυο και το όχημα στο όχημα – έτσι ώστε το Air να μπορεί να λειτουργήσει ως φορητή τροφοδοσία ρεύματος για ένα κτίριο ή ακόμα και να φορτίσει ένα άλλο EV.
Θα μάθουμε περισσότερα για το Air, όταν το αυτοκίνητο κάνει το ντεμπούτο του στις 9 Σεπτεμβρίου.
Δείτε το σχετικό Video
Πηγή
The Lucid Air is betting on these electric motors to beat Tesla and Porsche – SlashGear