More

    Πρόγραμμα της Audi για το CO2

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Βιώσιμο αλουμίνιο για τους τροχούς του Audi e-tron GT

    • Τροχοί 20 ιντσών για το Audi e-tron GT2 κατασκευασμένοι από αλουμίνιο με μειωμένο CO2
    • Η καινοτόμος τεχνολογία τήξης αλουμινίου απελευθερώνει οξυγόνο αντί CO2
    • Marco Philippi, Επικεφαλής Στρατηγικής Προμηθειών: “Αυτό μας επιτρέπει να αυξήσουμε την απόδοση της αειφορίας μας στην αλυσίδα εφοδιασμού και να διασφαλίσουμε ότι τα μοντέλα μας φτάνουν στους πελάτες με μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα”

     
    Η AUDI AG συνεχίζει συστηματικά το πρόγραμμα CO2 στην αλυσίδα εφοδιασμού και, ως εκ τούτου, ήδη μειώνει τις εκπομπές CO2 των εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στα μοντέλα της Audi στη φάση παραγωγής. Στο πλαίσιο ενός πιλοτικού έργου, η εταιρεία προμηθεύεται τροχούς 20 ιντσών για το Audi e-tron GT2 που κατασκευάζονται από αλουμίνιο χαμηλών εκπομπών CO2 που παρέχεται από την Alcoa στην RONAL GROUP, τον κατασκευαστή των τροχών.

    Η Alcoa προμηθεύει αλουμίνιο για το πιλοτικό έργο της Audi από μια αυτόνομα εξελιγμένη, καινοτόμο διαδικασία τήξης που εκπέμπει οξυγόνο αντί διοξειδίου του άνθρακα. Η κοινοπραξία ELYSIS αναπτύσσει περαιτέρω αυτήν τη διαδικασία. Η τεχνολογία τήξης ELYSIS, η οποία αυτή τη στιγμή εξελίσσεται σε εμπορική κλίμακα με έρευνα στις ΗΠΑ και τον Καναδά, δεν προκαλεί άμεσες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαδικασία που χρησιμοποιείται για την παραγωγή αλουμινίου.

    Η κοινοπραξία χρησιμοποιεί μια λεγόμενη αδρανή άνοδο που αντικαθιστά τις ανόδους άνθρακα που χρησιμοποιούνται παραδοσιακά κατά την ηλεκτρόλυση, η οποία είναι η διαδικασία που χρησιμοποιείται για την παραγωγή πρωτογενούς αλουμινίου. Μια αδρανής άνοδος είναι αδιάλυτη στον ηλεκτρολύτη υπό τις συνθήκες που επικρατούν κατά την ηλεκτρόλυση. Για την κατασκευή των τροχών της Audi, η Alcoa παρέχει στην RONAL GROUP ένα μείγμα μετάλλου από τη διαδικασία ELYSIS και το αλουμίνιο χαμηλού άνθρακα της Alcoa. Οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών της RONAL GROUP χρησιμοποιούνται ως προαιρετική παραλλαγή εξοπλισμού για το μοντέλο και παράγονται χρησιμοποιώντας την τεχνολογία διαμόρφωσης ροής για βελτιστοποίηση του βάρους. Η ειδική σχεδίαση σε σχήμα έλικα της ζάντας βελτιώνει τις αεροδυναμικές ιδιότητες κατά την οδήγηση. Τα τοποθετημένα πτερύγια έχουν πάχος μόλις δύο έως τρία χιλιοστά, καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό τους τροχούς και έτσι βοηθούν στη διασφάλιση υψηλής αεροδυναμικής απόδοσης.

    Ως ένα μοντέλο gran turismo, το Audi e-tron GT2 σχεδιάστηκε ειδικά για σπορ επιδόσεις και αποδοτικότητα και επιτυγχάνει έναν συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24. Αυτή η εξαιρετική τιμή συμβάλλει σημαντικά στην ηλεκτρική αυτονομία έως και 488 ή 472 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το WLTP). Το Audi e-tron GT2 είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi που κατασκευάστηκε στο Böllinger Höfe στο εργοστάσιο Neckarsulm στη Γερμανία. Το εργοστάσιο τροφοδοτείται με ανανεώσιμη ενέργεια από το 2020. Από την αρχή της μαζικής παραγωγής του e-tron GT2, ένας σταθμός συνδυασμένης παραγωγής θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας που λειτουργεί με βιοαέριο παρέχει την απαιτούμενη θερμότητα για την παραγωγή στο Böllinger Höfe.

    Η Audi χρησιμοποιεί πιστώσεις άνθρακα από πιστοποιημένα έργα προστασίας του κλίματος για να αντισταθμίσει τις εκπομπές CO2 που επί του παρόντος δεν μπορούν να αποφευχθούν χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η RONAL GROUP παράγει τις ζάντες στο εργοστάσιο της στο Landau, χρησιμοποιώντας 100% οικολογικό ηλεκτρικό ρεύμα και αντισταθμίζει την κατανάλωση θερμότητας με αντισταθμίσεις. Η Audi, η Alcoa και η RONAL GROUP είναι μέλη της Πρωτοβουλίας Διαχείρισης Αλουμινίου (ASI). Στις αρχές του έτους, η AUDI AG ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που έλαβε το πιστοποιητικό “Chain of Custody” από την ASI, το οποίο πιστοποιεί ότι η εταιρεία χειρίζεται το αλουμίνιο με βιώσιμο τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη την πτυχή της επιχειρηματικής ηθικής, και τις οικολογικές και κοινωνικές πτυχές.

    Το 2018, η Audi ξεκίνησε το «Πρόγραμμα CO2 στην αλυσίδα εφοδιασμού» με σκοπό την απανθρακοποίηση με διαδοχικό τρόπο στην αλυσίδα εφοδιασμού της. Το πρόγραμμα συμβάλλει ήδη στη μείωση των εκπομπών CO2 στις ανάντη διαδικασίες παραγωγής για κάθε παραγόμενο όχημα. «Το αλουμίνιο είναι το επίκεντρο του προγράμματος CO2 επειδή η παραγωγή αυτού του υλικού απαιτεί υψηλή ενεργειακή κατανάλωση. Το αλουμίνιο έχει ήδη προκαλέσει σημαντικές εκπομπές CO2 σε ανάντη διαδικασίες πριν φτάσει ακόμη στην Audi.

    Συνεπώς, αναζητούμε ενεργά καινοτόμες διαδικασίες που συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών CO2 όσο το δυνατόν νωρίτερα στη διαδικασία παραγωγής. Η διαδικασία που δημιούργησε η ΕΛΥΣΙΣ είναι πολλά υποσχόμενη γιατί έχει ήδη τεθεί σε ισχύ στη φάση επεξεργασίας πρώτων υλών », λέει ο Marco Philippi, Επικεφαλής της στρατηγικής προμηθειών «Αυτά τα είδη καινοτομιών μάς επιτρέπουν να αυξήσουμε την απόδοση βιωσιμότητας στην αλυσίδα εφοδιασμού και να διασφαλίσουμε ότι τα μοντέλα μας φτάνουν στους πελάτες με μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα»

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα